Stakeholder betrokkenheid (Rol & invloed zorgketen, kwalitatief) Wij hebben in kaart gebracht wie onze belangrijkste stakeholders zijn. *
Wij hebben oog voor de verwachtingen en belangen van onze stakeholders. *
Onze organisatie communiceert met haar stakeholders over onderwerpen waar we het over eens en over onderwerpen waarover wij van mening verschillen. *
Onze organisatie hanteert criteria om haar afnemers niet te benadelen (b.v. in geval van wanbetaling). *
Onze organisatie is transparant over de wijze waarop prijzen en kosten worden vastgesteld. *
Volgende 2 / 7
Profit (Governance, Stakeholders, Relaties met de gemeenschap)
Planet (duurzame inkoop, milieu & facilitair)
People (Consumenten aangelegenheden, intern sociaal beleid)
Eerlijke marketing
Onze productinformatie stelt consumenten in staat een bewuste keuze te maken met betrekking tot de aanschaf van onze producten en diensten. *
Onze productinformatie is afgestemd op de informatiebehoefte van onze consumenten. *
Wij hanteren procedures waarmee we de veiligheid van onze producten en diensten gedurende de gehele product-life-cycle kunnen monitoren. *
Wij geven structureel opvolging aan de uitkomsten van klantentevredenheidsonderzoek. *
Intern sociaal beleid
In onze organisatie is beleid geformuleerd ten behoeve van de professionele ontwikkeling van de medewerkers. *
Wij hebben mogelijkheden gecreëerd waarbinnen medewerkers hun inventiviteit ten behoeve van het arbeidsproces kunnen inzetten. *
Volgende 5 / 7